luni, martie 20, 2006

doar inca o zi

Doamne, cate vreme a trecut de cand nu am mai scris, macar cateva randuri ... s-au intamplat atat de multe kestii, lucruri bune si rele, lucruri care puteau fi evitate si care nu puteau fi evitate, lucruri care ne complica viata si lucruri care ne-o infrumuseteaza. Unul dintre lucrurile pe care mi l-am dorit intotdeauna sa-l fac si care acum se intampla este faptul ca am inceput sa iau lectii de dans, well, nu zambi! imi place la nebunie si abia astept acele doua zile din saptamana in care uit de probleme, de griji si ascult doar muzica, fac efort, dansez si uit de tot. La sfarsitul asta de saptamana merg acasa, este ziua tatei duminica, nu pot sa spun ca o fac cu placere, dar stiu ca este important sa merg, pentru relatia noastra. O sa vedem ce va fi. Azi a fost una din cele mai oribile zile, cu probleme aparute de nici-unde, cu multa tensiune si mult stres, fara spor la lucru, cu multe idei in cap pe care insa nu reusesc sa le pun in practica, cu vise la care nici nu indraznesc sa ma gandesc, of ...
Una peste alta, saptamana este abia la inceput, azi a fost zi de salarii, asa ca ar trebui sa ma simt mai bine, chiar daca dimineata am luat banii si pana seara ii dau :)
pe maine!
sau pe curand!