sâmbătă, iulie 14, 2007

un nou blog, sau unul vechi :)

Dupa aproape doi ani de cochetat cu blogger, dupa ce am incercat livejournal si nomadlife, m-am oprit la wordpress si am mutat acolo cele mai recente post-uri de pe blogurile active, pe care inca scriu. De ce am mai multe? pentru ca imi place sa incerc lucruri diferite, pentru ca nu vreau sa sterg ceea ce am scris la un moment dat, si pentru ca am incercat sa separ diverse laturi ale vietii mele. Tentativa fara succes, ... am realizat ca totusi viata mea e una, chiar daca include mii de fatete. Acum am doua blog-uri active, acesta, unde scriu cand am chef sa scriu in romana, despre lucruri obisnuite de zi cu zi sau despre absurditati de zi cu zi :) si cel nou, in engleza, pe care il puteti accesa aici.
Astazi merg sa joc tenis, dupa aproape o luna de amanari :D, o sa fiu rupta maine, si batuta (la tenis, :D ce credeati?? ), sper insa sa nu fiu si plansa :D -- Mihai, daca am promis, am promis :)--
Si ca sa fie totul si mai ... care e cuvantul pentru "challenging"? :D ... refraze ... ca sa fie totul o provocare si mai mare, maine am examen :)), dar e ultimul, si nu e chiar asa de greu, ... sper, ... prima data l-am picat din neatentie, jur :D
gata, am zburat -- si fara RedBull :)))))))
aura