sâmbătă, august 11, 2007

Intalnire in Vama Veche

Am avut intalnire cu soarele in Vama. Nu mi-a spus ora exacta si am intarziat, dar m-a iertat si mi-a oferit o priveliste de vis. Nu am planificat sa ajung atat de departe. Aseara am dormit in 'ultima casa din Romania, pe stanga', am stat pe nisip si am ascultat muzica folk la festival. Cand am ajuns in camera, sms de la Delia, i-am raspuns si nu-mi venea sa cred ce scriu, 'sunt in Vama tot wkd' eu, in Vama. Nu credeam sa mai ajung aici, desi intotdeauna am suspinat cu nostalgie cand ii auzeam pe Bebe, pe Roxi sau pe Lore ca vin din Sibiu in Vama. Si apropo de Sibiu, wkd urmator ajung si acolo, desi pe Iritzi s-ar putea sa nu o vad, pleaca in Turcia pentru 2 saptamani. Apoi in 25 merg la Braila, iar saptamana cealalta probabil din nou la Sibiu. Atat de multe intalniri :) Revenind la prezentul pe care l-am asteptat, azi plaja, baie in mare, cartea mea despre Bucuresti, somn si multa muzica folk.
UPDATE: este luni deja. Vama este inca prezenta desi sunt intr-o camera de Bucuresti. Nisip in par, fata arsa de soare, pielea inca miroase a plaja. Intr-adevar la Varna nu poti ajunge pe jos, iar pentru Albena trebuia sa mergem pe tarm. Bulgara nu stim, dar am zambit la fel de frumos si pe intelesul tuturor. Floarea soarelui acolo nu se uita la soare. Nudistii, mai putini de cat ma asteptam, iar farmecul de alta data nu se va mai intoarce, asa ca am ratat totusi Vama Veche. Dar promit sa ma reintorc, poate chiar vara asta

4 Comments:

At august 13, 2007 12:09 a.m., Blogger ciacob said...

Nudistii nu mai este din cauza de oamenii rai care se duc acolo sa faca plaja imbracati.... :P

Dar inca foarte frumoasa Vama, oricum ar fi. Si are un parfum aparte...

 
At august 13, 2007 12:49 a.m., Blogger Aura said...

Perfect de acord; poate daca nu erau atat de multi oameni la plaja imbracati, faceam si eu nudism. Cat despre parfumul aparte, am dat jos nisipul :) dar port cu mine soarele

 
At august 13, 2007 8:40 a.m., Blogger Gelu said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

 
At august 13, 2007 8:52 a.m., Blogger Gelu said...

Firescul Vamei consta chiar din mixul de oameni imbracati/dezbracati care convietuiesc pe acele meleaguri.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home