vineri, iulie 27, 2007

sa va spun povestea lui Gelu

Gelu este un personaj din copilaria mea, prieten cu Ela.
La gradinita, aveam doi colegi din grupa mare, Ela si Gelu, nu stiu de ce ne-au impresionat atat de mult acesti copii, pe mine si pe sora mea, dar ei au devenit personajele noastre imaginare preferate cu care ne jucam in fiecare seara. Eu eram Ela, iar Oana era Gelu, Ela si Gelu aveau o multime de prieteni animale, se jucau in padure, inventau tot felul de situatii noi si interpretau roluri, veverita facea 'vever-vever' pentru ca iepurasul facea 'tzup-tzup' ... nu stiu cand am renuntat la ei, sau cand ei au renuntat la noi, nu stiu cand ne-am pierdut imaginatia, creativitatea, inocenta, dar intotdeauna imi aduc aminte cu placere de Ela si de Gelu.
Si acum mai rad cu Oana de acest joc, nici una dintre noi nu isi aminteste ce anume jucam, ce povesteam ore intregi seara pe intuneric interpretand roluri si roluri, dar Ela si Gelu au ramas numele mele preferate si oarecum unice.
Acum, dupa mai bine de 20 de ani am cunoscut un alt Gelu si o alta Ela, care ma duc cu gandul la copilarie, la ani frumosi din copilarie :)