vineri, iulie 20, 2007

noapte de iulie

Este ora 1:15 AM si inca nu imi este somn, este atat de cald. Termometrul arata 27* C ... gandul ma duce la alta noapte, care parea sa fie la fel de fierbinte, cand cearceafurile se lipeau de mine si pielea imi era atat de transpirata. Aerul nu se misca deloc, la fel ca si acum, ... nu a trecut atat de mult timp de atunci, si totusi pare sa fie atat de indepartat.
Mi-e dor de o ploaie de vara, nici nu mai stiu de cand nu am mai stat in ploaie, doar bucurandu-ma de senzatia pe care mi-o dadea apa siroind pe hainele subtiri de vara, sa merg desculta pe asfaltul fierbinte, sa inot, cele mai neobisnuite si incitante senzatii, sa simti doua feluri de apa pe piele si sa ai libertatea sa te misti in voie printre :))
Am prins o ploaie in Bucuresti acum cateva zile, cand a fost furtuna, dar a fost o ploaie rece si violenta, mi-a fost frig in mijlocul lui iulie; acum mi-as dori macar racoarea pe care a adus-o si mirosul de pamant dogorind, de frunze ude si de apa.
Renunt la tricou, merg sa mai fac un dus rece si incerc sa dorm, gata cu povestile si cu amintirile