miercuri, iulie 18, 2007

vesti proaste si vesti bune

Am auzit dimineata la stiri despre un accident de avion pe aeroportul din Sao Paulo ieri. Tocmai ieri cand prietena mea trebuia sa plece din Brazilia catre casa, tocmai din Sao Paulo, nu stiu daca de pe acelasi aeroport. La stiri, nu au dat daca era o cursa interna sau externa, daca avionul decola sau ateriza cand s-a intamplat accidentul, si am stat cu inima stransa doua ore pana am ajuns la birou sa verific ce altceva scrie pe net, informatii de la alte agentii de presa. Era o cursa interna, iar avionul a avut probleme la aterizare, nu la decolare. M-am linistit acum, desi numai gandul la cei aproape 200 de oameni carbonizati ma face sa-mi pun din nou intrebari despre viata. Abia astept dupa-amiaza sa pot suna la mama Irinei sa-mi confirme ca a ajuns in Otopeni si ca totul e bine, stiu ca nu a fost avionul ei, dar inca am o strangere de inima pana nu mi se confirma de aici, de acasa.
Abia astept sa te vad creatzo!! :)
Luam maine pranzul impreuna, da?????
Cu drag, aura