luni, august 06, 2007

un weekend de poveste

daaaaaaaaa, dupa cum unii stiti sau nu stiti, vineri la ora 8 seara am plecat hotarata de la birou sa fug la mare :D, desi la ora aia parea o idee buna, la 12 noapte cand trebuia sa ajung la tren nu mai parea o idee la fel de tentanta, asa ca am renuntat oferindu-mi o noapte intreaga de somn, asa cum de mult timp nu am mai avut. Sambata, imi fac din nou socotelile si prima activitate ... ies sa inspectez cartierul. Imi place la nebunie sa descopar strazi noi, sa ma uit la balcoane si la geamuri, sa vad ce face lumea sambata dimineata. In cartie, liniste, nu batea nimeni mingea, nu se baeau covoare, ... de la o ferestra se auzea muzica usoara veche, 20 de pasi mai incolo, la etajul unu doi batranei isi spuneau povesti din alte zile, ... v-am spus oare cat de mult imi place noul meu cartier? :)
ajung in piata, ce piata! ... dincolo de tarabele pline de legume si fructe proaspete, dincolo de batraneii cu sacose sau cu carucioare de cumparaturi, ajung intr-un bazar ca pe vremuri de unde puteai sa cumperi sosete, sireturi tricolore, bomfaiere, oale, ceaune, robineti, stechere, furtune de udat gradina, baterii, veioze si lanterne, slapi, pixuri, surubelnite, ciocane, cuie, cablu, cd-uri, gogosi, peste, lubenita, capoate de casa si chiloti de tetra, antene, cosmetice, otrava de soareci, lanturi de bicicleta, ulei pentru masina de cusut si lista ar putea continua la nesfarsit. Una peste alta, ma abtin de la cumparaturi, imi bucur ochii de culoarea si zgomotul de sambata dimineata si plec mai departe.
urmatoarea oprire, parcul; este aproape ora 10 si mi-as dori sa beau o cafea, dar ce sens are sa ma opresc la o terasa cand parcul se deschide in fata mea, asa ca ... cumpar si eu revista Tango de august pe care Andressa si multe alte fete o tot citeaza (ca sa nu mai spun ca in iulie am cumparat-o prima data, dupa ce am renuntat la Bolero :( pe care o citeam de aproape 3 ani), mi-am mai luat o punga de pufuleti cu sare si o sticla de apa minerala si m-am intreptat catre alei. Parcul era deja plin de bunici cu pitici, de mame cu londouri, de tati cu voinici pe umeri, de cupluri in varsta care se plimbau tinandu-se de mana, de batranei care jucau sah in adaposturile speciale, ce mai ... cred ca Gelu ar fi fost super fericit si camera lui si mai si atat de decor cat si de subiectii din parc :) M-am apropiat de apa, am sezut pe iarba si insotita de zgomotul fantanei arteziene si a plescauturilor de la vaslele barcilor sau de la pedalele hidrobicicletelor m-am delectat cu lectura revistei, care apropo, scrie mult si bine, adica ai ce citi, nu doar reclame, reclame, reclame :)
aproape de ora 1 am zis ca m-a batu destul soarele in cap si m-am retras catre casa, tot prin labirintul de strazi si de alei din cartier, insotita de data asta de miros de mancare proaspat gatita, dezgomot de farfurii si tacamuri, de rasete si muzica-n surdina. Acasa, am vazut un film, iar dupa masa m-am facut gospodina, adica am reusit sa termin de despachetat toate bagajele, am facut ordine prin camera si am fost la cumparaturi.
duminica, zic sa compensez faptul ca am renuntat sa merg la mare si sa-mi ofer o zi de plaja la Waterpark, ghinion insa ... de ce? pai ma trezesc la 7 si un pic, imi pregatesc geanta si pana sa ma echipez, zic sa verific putin vremea, innorat, vant puternic si rece ... ma razgandesc, cu gandul ca poate fug totusi dupa amiaza pana acolo, intre timp, imi fac de lucru prin casa, dupa pranz insa lucrurile nu se schimba, asa ca plec la o plimbare prin mall, si nu oriunde, ci la libraria de la Diverta unde nu am mai fost de multa vreme. Dupa doua ore de rasfoit carti, citit recenzii si recomandari, ma opresc la Procesul lui Kafka, pe care spre rusinea mea nu l-am citit inca. Apoi ma indrept spre Media Galaxy sa identific un televizor cat de mic se poate pentru noua mea camera si eventual un router; ma opresc insa la standul de inchiriat DVD-uri, imi aleg doua filme, imi fac abonamentul si dupa ce ies dezamagita de la MG - n-am gasit nici un televizor mic, ca acum sa poarta plasmele cat un perete, am si uitat de router - m-am indreptat spre casa si m-am ales cu o dupa-amiaza de vizionat filme :)
da, si asta a fost weekend-ul meu la mare ... distanta de ce-mi doream, dar ... sper ca vara nu s-a terminat

1 Comments:

At august 08, 2007 10:03 a.m., Blogger Delia said...

foarte frumos, Aura! ma bucur ca iti place noul cartier ;)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home