miercuri, august 15, 2007

o seara de miercuri

Sunt 5 minute trecute de 11 noaptea. Am ajuns acasa de la film -- nu ma intrebati ce film, a fost ok, dar nu extraordinar -- si dintr-un exces de energie, ca sa nu merg direct acasa ma abat pe la minunatul magazin din cartier, unde gasesti de toate si care e deschis pana la 12 noaptea. Intru sa iau ceva; nu stiu ce ... dar vad eu ... trec printre rafturi si ca intotdeauna nu ma pot hotari. Solutia de compromis este intotdeauna ceva de rontait care ma va face sa ma simt vinovata, reusesc sa ma opresc la un iaurt cu fructe, pentru care doza de vinovatie este cea mai mica. Ajung si in fata rafturilor de conserve si imi atrag atentia niste cutii, carne de vita presata, in suc propriu, care ma duce cu gandul la mancarea de mazare de acasa. Ce-ar fi sa gatesc???? Chiar, ce-ar fi!! :) iau carnea, gasesc mazarea, un telefon de 2 minute rezolva reteta, caut si niste rosii decojite, si ce ar merge la toate astea? o sticla de vin rosu :) roze mai exact, este prea cald pentru vinul rosu.
Ce credeti deci ca fac acum? carnea se rumeneste pe foc, vinul din cana imi tine companie, eu scriu pe blog si o astept pe Delia sa-i pun parul pe bigudiuri :) si e doar 11:11. Minunat ... :D

9 Comments:

At august 15, 2007 10:24 p.m., Blogger Aura said...

O singura problema totusi ... cine mananca ce gatesc?? Doamne, ce-a fost in mintea mea?????? :) of

 
At august 15, 2007 10:31 p.m., Blogger Unknown said...

pai bine mai, si pe noi nu ne inviti?

 
At august 15, 2007 11:19 p.m., Blogger Aura said...

Delia zice ca mancarea a iesit foarte buna, eu zic ca nu a iesit ca la mama acasa :) cred ca ii lipseste mararul proaspat; dar pentru o prima incercare dupa atata vreme ... sa zicem ca azi imi permit sa fiu indulgenta cu mine :))

 
At august 15, 2007 11:47 p.m., Blogger Aura said...

@ Remus, numai cand ma mai perfectionez :)

 
At august 16, 2007 12:46 p.m., Blogger Gelu said...

DEstul de bun:P Mazarea ar fi trebuit putin mai bine fiarta..dar cine sunt eu sa comentez:D

 
At august 16, 2007 12:55 p.m., Blogger Gelu said...

Ah.. si Sarumana pentru masa! ;)

 
At august 16, 2007 2:14 p.m., Blogger Aura said...

sa cresti mare :P

 
At august 17, 2007 7:23 p.m., Anonymous Anonim said...

Multumesc, Aura!!
A FOST DELICIOASA!!! :)
sper sa se mai repete experienta hahaha :) :P
poate data viitoare te ajut si eu ....himmm poate :P
te pup hahahah

 
At august 17, 2007 7:24 p.m., Anonymous Anonim said...

mmmm ce buna a fost!!!
mai vreau mai vreau!!! :D
cum merge netul in camera cealalta???
hahahaha :P

 

Trimiteți un comentariu

<< Home