luni, august 13, 2007

pe-ale tineretii valuri

colind lumea; cu gandul mai mult decat cu pasii, cunosc oameni, si multi raman la stadiul de straini, v-ati intrebat vreodata de cate ori ati pasit pe treapta a doua de la scara blocului? sau de cate ori ati traversat strada la semaforul din coltul strazii? sau cati oameni ati cunoscut toata viata? eu am incercat astazi sa numar oamenii carora l-am zambit

v-ati putea intreba care e rostul totusi? de ce ai numara? de ce ai vrea sa stii? poate ca nu ai vrea, si poate ca nu ai numara, dar daca ai face-o?!

weekend-ul asta in Vama m-a facut parca sa ma simt mai batrana, desi dupa cum ii spuneam Deliei, ma simt atat de bine in compania acestor tineri incat sunt convinsa ca si la 50 de ani tot printre ei ma voi simti cel mai bine

as vrea sa scriu despre ce simt dar inca sunt coplesita, dupa cum ii spuneam lui Dan acum doua seri, e oare posbil sa-ti fie si cald si frig in acelasi timp?? mi s-a spus ca da, si atunci revin, si spun ca simt atat de mult si atat de intens incat am amutit, si buzele si degetele nu mai vor sa scoata nici un sunet, nici o litera, si nu e gol, este de fapt atat de plin


pasi pierduti pe tarm la Vama Veche