joi, august 16, 2007

rezumat

  • astazi am revazut-o pe Iritzi :), la fel de creata, la fel de deschisa, un pic mai matura, bun venit acasa creato!!
  • am aflat ca Zeno face playback pe blog, nu e frumos sa induci oamenii in eroare bestie!!
  • am fost din nou la film :) iubesc sa merg la cinema, indiferent de film, ma face sa ma simt mai aproape de timpuri trecute
  • am gatit :):):):) am facut mancare, eu, mancare ... ugh ...
  • am revazut un om drag, pe care l-am cunoscut intr-o dimineata ploioasa de sambata cand a venit in casa din Coravu doar cu o carte si o umbrela
  • nici azi nu reusesc sa merg la somn mai devreme de ora 2 jumate, nu ma credeti?? mai e doar o ora :) si e doi jumate Gelule, nu doua :P
  • tot azi mi-am schimbat fata :( s-a dus frumusete de bronz si acum sunt pistruiata, intre roz si bronz ... sper ca pana duminica sa treaca
  • astazi a fost Ziua Marinei, ca in nici un alt an, nu am vazut paradele militare nici macar la stirile de la tv; insa mi-am amintit cu nostalgie de Horia, primul baiat care m-a tinut de mana pe faleza Dunarii, intr-un 15 august de mult trecut
  • tot azi mi-am dorit din nou sa iubesc si sa impart cu voi ultimul strop de soare de ieri din Bucuresti

4 Comments:

At august 16, 2007 2:52 a.m., Blogger Gelu said...

Incepem cu evidentul: "Bine ca esti tu desteapta". Si e clar ora doua... Deci ai gatit? Astept sa gust:P La somn te-am facut.. e aproape ora 4... asa ca ma duc si eu la somn. Nice dreams!

 
At august 16, 2007 9:17 a.m., Blogger Aura said...

Nu e ora DOUA Gelule, ca nu zici nici ora UNA, nici ora TREIA, nuuu??? zici ora UNU, deci ora DOI si ora TREI ... ultima oara cand am verificat :P:P:P:P

 
At august 17, 2007 7:21 p.m., Anonymous Anonim said...

foarte frumos spus :) imi place cum te exprimi :D
dar, as vrea sa stiu daca tu ai facut poza ???? :D

 
At august 17, 2007 8:13 p.m., Blogger Aura said...

hahahahaha, da, de la noi din sediu de la etajul 9 :P

 

Trimiteți un comentariu

<< Home