joi, august 16, 2007

cel la care te intorci

Astazi m-am gandit la barbati. Da, mai mult decat in alte zile :) la barbatii din vietile noastre, la cei care ne ofera flori in fiecare seara, la cei care ne conduc acasa, la cei care ne inseala, la cei care sunt atat de irezistibil de sinceri, la cei carora le poti ierta si cea mai cumplita greseala, la cei pentru care am plans prima oara, la cei care ne ranesc si la cei pe care ii iubim.
M-am gandit la tati, la anonimii care stau pe iarba in campus la Poli cu bebelusul pe picioare povestindu-i despre stele, la cei care imping un londou pe alee si tin un biberon in mana, la cei care isi conduc fetele la primul bal, la cei care le spun baietilor sa-si tina mainile acasa si nu pe sanii fetei lor.
M-am gandit la fii, la copiii care isi iau destinul in propriile maini, la cei care asteapta oamenii sa moara ca sa le scrie pe panglici cuvinte de ramas bun, la cei care nu isi doresc bani, o iubita si o masina de fite, la cei care stiu sa lucreze cu un gater si care cumpara zahar din Bucuresti ca sa-l duca pana in colt indepartat de Bucovina, doar pentru ca e mai dulce si pentru ca conteaza pentru mama.
M-am gandit la el, care m-a tinut de mana cand mi-a fost rau, care mi-a spus ca am sanii cei mai frumosi si am vazut in ochii lui ca era adevarat, la el care ma suna in miez de noapte sa-mi spuna ca iubita a venit la mare cu altul, la el care ma mangaie zilnic cu privirea, la el care e fascinat de copii, la el care imi promite iubirea pana la stele si-'napoi si care maine o saruta pe alta, la el care crede tot ce spune si spune tot ce crede.
Astazi m-am gandit la acel el statornic din viata mea, la ancora care ma tine sa nu ma ia valul, la umarul de care ma sprijin cand mi-e greu, la tarmul la care ma intorc cand e pe mare furtuna, la zambetul larg care ma intampina acasa, la el, cel la care te intorci dupa fiece ratacire ...
si toate astea intr-o seara de vara, cu o timisoreana si cu un zambet blond si strengar in fata

2 Comments:

At august 17, 2007 7:05 p.m., Blogger Cristian Crangasu-Brencea said...

Cine esti ?
Numele meu este Cristian Crangasu, prieten cu Dan si Monel

 
At august 17, 2007 8:17 p.m., Blogger Aura said...

salut, nu stiu daca pot sa-mi asum si eu titulatura de prietena pentru dan si monel, ne-am cunoscut, ne-am placut :D si ne scriem si ne citim blogurile si ne conversam :) cam asta-i rezumatul :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home