vineri, august 17, 2007

despre carti si despre Vama Veche

Citesc doua carti acum, desi multi spun ca nu e recomandabil, dar mai ales ca nu este posibil, eu cam asa am citit intotdeauna; mai multe carti de-odata. Si asta s-a intamplat pentru ca in general nu-mi placea sa citesc lectura obligatorie de la scoala si ca sa atenuez putin efectele, citeam si ce-mi placea, asa ca pentru sufletul meu. Mai am o carte pe care am cumparat-o de curiozitate, fiind o carte de referinta si de multe ori mentionata, citata, am zis sa ma cultiv si eu ca sa-mi mai pot da cu parerea, insa sta de ceva vreme in raft in asteptare; avea dreptate un prieten care a zis ca de cand nu mai merge cu metroul nu mai are timp sa se cultive, cam asa si eu. Of, de fapt vroiam sa scriu am inceput sa recitesc Ciresarii :) pentru a ... 17 oara daca mai tin bine minte :D si ca-mi fac planul sa mai fug in Vama cateva zile la sfarsitul saptamanii viitoare, ca incepe si concediul meu :)
asa ... dar pana atunci ...

2 Comments:

At august 24, 2007 11:09 p.m., Anonymous Anonim said...

Au dat ecranizarea volumului I din Ciresarii la TV, zilele astea. Nu tin minte postul. In schimb, tin minte cit a trebuit sa caut sa obtin cite un volum, de pe la vreun coleg, pina le-am primit cadou pe toate 5, de la parinti...

 
At august 25, 2007 12:07 a.m., Blogger Aura said...

nu am reusit sa vad filmul, dar stiu ca am vazut la un moment dat cateva imagini si Ursu era total diferit de cum il stiam eu :) asa ca am renuntat, este cartea care mi-a placut cel mai mult si pe care mereu o recitesc cu placere, asta si Toate panzele sus :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home