duminică, august 19, 2007

M-am intors

Nu pot sa cred cat de mult m-a impresionat Sibiul. Trebuie sa-i multumesc Irinei si parintilor ei pentru gazduire, desi am stat putin peste 24 de ore, m-am simtit ca si cum nu as fi lipsit 2 ani din oras. Schimbarile, numeroase, spectaculoase, de efect; potential pentru si mai mult, cu siguranta.
Am avut cateva ore la dispozitie sa cutreier centrul vechi pana cand au ajuns mama si Rica in Sibiu. Am revazut centrul, Piata Mare si Piata Mica, Podul Minciunilor, strada 9 Mai, Pasajul Scarilor, Biserica Evanghelica, Turnul Sfatului, dar of ... toate astea erau si inainte ... atmosfera e alta si aceeasi, oamenii sunt mereu altii dar totusi aceeasi. Dar sa lasam putin locurile, o sa fac upload la pozele din weekend si o sa vedeti acolo locurile, sa revenim la oameni.
Mai intai si mai intai, m-am intalnit cu Marius, mergea catre un check point (in cadrul Treasure Hunt-ului organizat pentru delegatii AIESEC, daca am inteles bine, 6 grupuri cu cate 4 oameni?? :D); si asta la 10 minute dupa ce am ajuns in Sibiu. Am urcat apoi la Irina unde ma asteptau parintii ei care m-au luat in primire si m-au facut din nou sa ma simt la ei ca acasa :), apoi am iesit la hoinarit pe strazi. Dupa o tura asa rapida, de incalzire, am savurat o inghetata si am coborat spre gara, m-am intalnit din nou cu Marius care era de data asta insotit de Titel. Inca o poveste scurta si urc din nou spre centru, de data asta pe Avram Iancu, trec in Piata Mica cu gandul sa cobor pe la anticariatul din pasajul din spatele Bisericii Evanghelice, ... nu reusesc insa sa mai ajung, ma intalnesc cu Letu, - al doile check point :D - si o cunosc si pe Maria si ne luam la o poveste scurta pana cand vine primul grup de trainees. Uit de pasaj si anticariat, traversez curtea bsericii si ies in Piata Huet, cand in sfarsit ii pescuiesc pe dragii mei adobisti :) cu Razvan in frunte ca ghid, faceau poze si bineinteles haz de 'ia te uita cum ne intalnim' :) M-am alaturat lor, ne-am bucurat de apa la fantana minune din Piata Mare, si am iesit spre Parcul Cetatii si spre Bulevard. Dupa ce ei s-au hotarat sa se retraga catre hotel, am revenit in centru unde am facut pozele cele mai frumoase de pana acum :)) - stiu, stiu, bine ca sunt eu talentata :P - si apoi am coborat pe sub Pod si m-am indreptat spre gara.
Dupa amiaza, o poveste cu Diana si Mirela la Caru' cu Flori, intors in Piata Mare ascultat Ricky Dandel si dansat :), retras pe banci in Piata Mica la o poveste si putina odihna, si apoi condus mama si matusa la culcare, noaptea abia incepea.
partea a doua mai tarziu ... :)